Кількість
|
Вартість
|
||
|
Збірна пластикова модель українського KrAZ-6322 "Soldier" Cargo Truck, HobbyBoss 85512.
У комплект набору входить: 17 литників з деталями, шини, декаль, фототравлення, схема для фарбування моделі, покрокова інструкція.
Розміри готової моделі:
довжина: 255 мм,
ширина: 72 мм.
Виробництво КрАЗ-260 почалося на початку 1980-х років, коли він замінив попередній КрАЗ-255Б на конвеєрах Кременчуцького автозаводу. Однак широкому загалу ця машина не була представлена до 1985 року, коли під час параду на Червоній площі були показані приклади буксирування 152-мм польових ядерних гармат 2А36 - КрАЗ-260 може буксирувати вантажі до 10 000 кг при повному завантаженні ( 30 000 кг у порожньому стані). Приклад на Червоній площі мав відкритий кузов, обладнаний сидіннями, спрямованими вперед, хоча це була парадна конфігурація. У звичайному кузові використовується звичайний вантажний кузов із задньою дверцею, яка закрита звичайним нахилом над дугами. Лебідка є стандартним пристосуванням під вантажним кузовом і може використовуватися для підняття вперед або назад, включаючи самовідновлення. Загальний вигляд КрАЗ-260 схожий на попередній КрАЗ-255Б, але капот більш кутастий для розміщення дизельного двигуна з турбонаддувом, а габаритні розміри трохи збільшені. Наскільки можна встановити, КрАЗ-260 випускався виключно для військової служби і, мабуть, не постачався збройним силам за межами Радянського Союзу. Серед відомих варіантів — тягач КрАЗ-260В, який використовується для буксирування різноманітних напівпричепів, і КрАЗ-240. Його також використовували для буксирування платформ з ракетами С-300. Цей тягач має привідну формулу 6х4, трохи подовжену колісну базу (4,88 м + 1,4 м) і вантажопідйомність на дорозі 16,8 т; використовується для виконання завдань матеріально-технічного забезпечення на великі відстані, залишаючи КрАЗ-260 для перевезення вантажів на передовій ділянці. У 1999 році на зміну цьому великому вантажівці прийшов вдосконалений КрАЗ-6322.