Кількість
|
Вартість
|
||
|
Збірна модель 1/48 Літак Су-17 M3/M4 "Fitter D" Zimi 80144 > з доставкою по всій Україні та магазинам Києва та Одеси.
Набір деталей з пластику 1/48 Літак Су-17 M3/M4 "Fitter D" Zimi 80144 від китайської модельної компанії ZIMI.
У комплект набору входить:
- рамки з деталями,
- декаль,
- фототравлення,
- рамка виконана з прозорого пластику,
- схема для фарбування моделі,
- покрокова інструкція зі збирання.
Набір НЕ містить фарб і клею.
Ось основні інструменти та матеріали, які вам знадобляться:
- Клей для збірних моделей
- Модельні кусачки, ніж, пінцет
- Надфіль або наждачний папір
- Грунт, фарба, лак, розчинник
- Пензлики
Якщо ви сумніваєтесь у виборі аксесуарів або кольорів фарб для моделі, зверніться до нас — раді будем допомогти!
Су-17 , за кодифікацією НАТО : Fitter – монтажник ) – радянський винищувач-бомбардувальник , розроблений у першій половині 1960-х років. Перший радянський літак з крилом змінної стріловидності . Перший у світі літальний апарат такого типу, збудований великою серією. Три десятиліття перебував на озброєнні ВПС СРСР і Росії , широко експортувався під позначеннями Су-20 і Су-22 , застосовувався та застосовується у низці збройних конфліктів.
Су-17М3
Одночасно з проектуванням спарки розпочали розробку нової модифікації ударного літака. На місці задньої кабіни було зроблено відсік радіообладнання. Місткість паливної системи збільшена на 260 кг. Починаючи з 38-ї серії, закінчування кіля збільшили по висоті радіопрозорою наставкою, а знизу з'явився підкільовий гребінь (з метою покращення колійної стійкості на великих швидкостях польоту). Потім встановили новий навігаційний комплекс КН-23-1 та САУ-22М1, радіовисотомір РВ-15 (А-031). На деяких літаках, проводячи комплекс доробок, змонтували радіотехнічну систему дальньої навігації РСДН-10 "Скіп-2" (А-720) з антеною на передній кромці кіля. Замість бортового реєстратора параметрів польоту САРПП-12ГМ встановили досконаліший «Тестер-УЗ». Замість станції СПО-10 поставили нову СПО-15А (вид. Л006Л) «Береза». Встановлено лазерний далекомір-целоуказатель «Клен-ПС» та приціл АСП-17БЦ. На літак можлива підвіска станцій РЕБ СПС-141 (142-143) Бузок або СПС-141МВГ "Гвоздика" в контейнерному виконанні. Для встановлення ІЧ-перешкод встановлені касетні власники КДС-23.
У системі управління зброєю з'явилися блоки зв'язку БСППУ, що дозволили вести із СППУ-22-01 супровідний вогонь у режимі автоматичного стеження за метою відхилення стволів до 30°.
Крім крайніх підкрилових вузлів зовнішньої підвіски, під фюзеляжем з'явилися ще дві додаткові точки підвіски, обладнані вище колишніх вузлів підфюзеляжних з урахуванням великих габаритів нових виробів. На них кріпилися пілони С-52-8812-300 із балочними власниками БДЗ-57МТ або МТА для пускових пристроїв АПУ-68УМ ракет Х-23М або Х-25. Надалі з цих точок підвіски стали застосовувати і більш сучасні УР Х-25МЛ та МР. Вони також забезпечили підвіску нових ракет Х-29Л із катапультними пристроями АКУ-58. Для використання ракет Х-27ПС та Х-58 частина літаків була доопрацьована у варіант Су-17МЗП (С-52П). Чотири Х-27ПС можна було підвішувати на ті ж вузли, що і Х-25, а для Х-58 використовувалися лише підфюзеляжні вузли. Апаратура цілевказівки «В'юга-17» (Л-086) підвішувалась під фюзеляж літака в контейнері, а приймальні антени розмістили стаціонарно під носом літака.
На цих фюзеляжних вузлах за допомогою власників БДЗ-57МТ можна було підвішувати і звичайну зброю — блоки УБ-16, УБ-32 або Б-13Л з НУРС С-13, бомби, що падають, контейнери КМДУ і гарматні контейнери СППУ-22-01. При встановленні перехідної балки С-52-8307-200 останні могли кріпитися «задом наперед», при цьому стовбури гармат фіксувалися під кутом −23°, що дозволяло вести неприцільний вогонь на виході з атаки.
Перші Су-17М3, як і попередні модифікації, мали колір анодованого дюралю (серебрянка). Потім Су-17М3 (і всі наступні модифікації) стали зверху та з боків фарбувати у камуфляж відтінків зеленого кольору, знизу – у блакитний. Поступово всі стройові літаки були перефарбовані в частинах і авіаремонтних заводах. Розташування плям не регламентувалося, тому кожен літак мав індивідуальне фарбування.