Кількість
|
Вартість
|
||
|
Збірна модель Танк 1/16 Pz.Kpfw.I Ausf.A Takom 1008 з доставкою по всій Україні та магазинам Києва та Одеси.
Набір деталей з пластику 1/16 TAKOM 1008 Pz.Kpfw.I Ausf.A для складання моделі німецького танка періоду Другої світової війни в масштабі 1/16 від китайської модельної компанії ТАКОМ.
У комплект набору входить:
- рамки з деталями,
- декаль,
- фототравлення,
- рамка виконана з прозорого пластику,
- схема для фарбування моделі,
покрокова інструкція зі збирання
Набір НЕ містить фарб і клею.
Ось основні інструменти та матеріали, які вам знадобляться:
- Клей для збірних моделей
- Модельні кусачки, ніж, пінцет
- Надфіль або наждачний папір
- Грунт, фарба, лак, розчинник
- Пензлики
Якщо ви сумніваєтесь у виборі аксесуарів або кольорів фарб для моделі, зверніться до нас — раді будем допомогти!
PzKpfw I (Panzerkampfwagen I) - німецький легкий танк часів Другої світової війни. Перші прототипи машини було створено 1933 року, а серійне виробництво тривало з 1934 по 1939 рік, завершившись випуском близько 2000 машин. Варіант А танка оснащувався одним двигуном Krupp M305 потужністю 57 л. Його головним озброєнням були 2 MG 13 кал. 7,92-мм гармата, встановлена на башті.
Перші роботи над PzKpfw I почалися ще 1930 року, коли Німецьке бюро озброєнь, всупереч положенням Версальського договору, замовило роботи з розробки гусеничної машини, призначеної для розвідки та транспортування озброєння. Дуже швидко провідну роль у цій роботі взяла на себе компанія «Круп», створена за зразком британських розробок концерну «Віккерс», але без доступу до англійських технологій. У 1933 році було створено перші гусеничні шасі, які надалі використовувалися для навчання водіїв, а серійне виробництво розпочалося у 1934 році, коли Німеччина розірвала Версальський договір. У його ході було створено два основні варіанти PzKpfw I: A та B. Версія A була першою серійно випущеною, тоді як версія B мала модернізовану підвіску та ходову частину, та новий двигун – Maybach NL 38 TR. Танки PzKpfw I використовувалися у бойових діях під час громадянської війни в Іспанії (1936-1939), у вересневій кампанії, кампанії у Норвегії (1940), у Франції (1940), на Балканах (1941) та – у невеликих масштабах – на початковому етапі війни із Радянським Союзом (1941). Будучи повністю застарілими на той час транспортними засобами.